Comertul electronic si impactul sau asupra populatiei

Un magazin online, daca are un site excelent făcut, poate parea mult mai mare decat este in realitate si in consecinta poate atrage multi clienti. Un site web bun nu servește doar ca instrument de promovare în sine – spune povestea afacerii dvs. și ceea ce oferiți, oferă informații de contact și reflectă personalitatea brand-ului și caracteristicile distinctive – dar este, de asemenea, esențial pentru măsurarea și îmbunătățirea succesului celorlalte strategii de marketing.

Un site web frumos nu servește doar ca instrument de promovare în sine

spune povestea afacerii dvs. și ceea ce oferiți, oferă informații de contact și reflectă personalitatea brand-ului și caracteristicile distinctive – dar este, de asemenea, esențial pentru măsurarea și îmbunătățirea succesului celorlalte strategii de marketing.

In plus, prin comert online pot colecta multe date despre preferintele clientilor si isi pot adecva stocurile in functie de acestea. Cu toate acestea pot aparea probleme in comertul online la diferite produse.  6% dintre cei care au facut cumparaturi online au cumparat alimente. O incidenta la fel de mica (6%) o au si produsele pentru animalele de companie si ceva mai mare in cazul pieselor si accesoriilor auto (17%).

Costurile unei afaceri pe internet sunt relativ mici, ceea ce ar trebui sa stimuleze competitia, dar societatile care au avantajul de a fi primele in acest domeniu pot profita de pozitia lor privilegiata. Se apreciaza ca in mediul internet, reputatia, numele marcii sau loialitatea consumatorilor vor deveni din ce in ce mai importante si vor oferi avantaje semnificative.

Vedeți exemplu de magazin cu produse de vaping țigări electronice .

Comertul electronic implementeaza o noua modalitate de comunicare intre partenerii de afaceri care are ca infrastructura reteaua internet si serviciul web. Aceasta modalitate de comunicare este o alternativa la variantele traditionale de schimb de informatii in afaceri: posta, telefon, fax, sau la transferurile de informatii prin intermediul retelei de calculatoare, folosind linii de comunicatie dedicate.

Ca principal element de infrastructura pentru comertul electronic, internetul ofera suport pentru un canal de distributie virtual, a carui eficienta este determinata, in primul rand, de caracteristicile de accesibilitate specifice comunicarii in mediul web.

Vedeți exemplu de magazin cu cadouri erotice .

Având în vedere că obiceiurile de consum ale consumatorilor s-au schimbat, companiile trebuie să își adapteze produsele și serviciile ținând cont de noile cerințe ale acestora. Necesitățile și dorințele consumatorilor au evoluat semnificativ în ultimii ani prin prisma inovațiilor tehnologice apărute și diversitate de oferte furnizate de companii, indiferent de domeniul în care activează.

Modul în care comerțul electronic schimbă experiența cumpărăturilor

Pentru a ține pasul cu cererea crescândă a clienților pentru mai multe opțiuni, acces mai ușor și livrare mai rapidă, companiile își integrează ofertele de comerț electronic și din magazine pentru a crea experiențe de cumpărare multicanal fără probleme, în care clienții pot

  • Să cerceteze și să exploreze produsele și serviciile online înainte de a face o achiziție online sau din magazin
  • Să încerce obiecte în magazin prin chioșcuri interactive, servicii de administrare personală și alte oferte înainte de a face o achiziție online sau în magazin
  • Să utilizeze orice dispozitiv – computer, smartphone, ceas inteligent, asistent digital și multe altele – pentru a face cumpărături oricând și oriunde doresc
  • Să primească recomandări personalizate, cupoane și alte oferte online pe baza informațiilor colectate online sau în magazin
  • Să solicite expedierea obiectelor oriunde doresc (acasă sau în magazinul local), adesea în doar o zi sau două
  • Să comande articole online dintr-un magazin fizic, atunci când respectivul magazin nu are în stoc articolele preferate (stil, dimensiune, culoare etc.)

Un magazin normal nu poate exista fara existenta unor angajati

care sa ajute consumatorul sa achizitioneze sau sa cumpere. Intr-un magazin virtual, angajatul este site-ul in sine, iar comportamentul cumparatorilor este cu totul deosebit. Angajatul care este implicat in comert online  nu se imbolnaveste, nu isi ia concediu si munceste efectiv 7 zile din 7, 24 de ore pe zi pe parcursul intregului an. Si mai mult de atat, salariul lui este unul foarte mic.

Indiferent de domeniul în care activezi și de specificul magazinului tău online, promovarea este un instrument pe care trebuie să îl valorifici la cote maxime. Din fericire, există numeroase canale de social media, tehnici și unelte de măsurare a rezultatelor care-ți vin în ajutor.

Dezvoltarea procesului de comunicare

a fost continua, de aici și pași noi aveau să iasă la suprafață. Odată cu nașterea mediului virtual, comunicarea a depășit orice barieră, iar libertatea este caracteristica primordială a acestui proces în zilele noastre.

Comunicarea este un proces ce se află în perfectă legătură cu persuasiunea, iar în mass-media înțelegerea acestui fapt este esențială. Cu cât comunicatorii reușesc să persuadeze publicul, cu atât mai mult își vor putea atinge scopul final. Pentru a reuși să atragă mase de oameni cât mai mari și pentru a acapara publicul cu forme cât mai diverse și mai atractive de comunicare, era nevoie încă odată de un nou început. Astfel, nu a mai existat decât un singur pas până la comunicarea prin media televiziune și radio.

Site-urile de comerţ electronic sau magazinele online

care se concentrează pe construirea unei culturi orientate spre client, sunt cele care au cea mai mare rată de succes. Integrarea de noi funcţionalităţi şi automatizarea proceselor interne în special a celor de marketing, sunt fundamentale pentru un business care nu vrea să rămână în urmă.

Orice tip de companie suportă cheltuieli de publicitate, fie ele mici sau mari. Cheltuieli de promovare sunt orice costuri pe care le suportă companiile ca urmare a operațiunilor lor regulate, de zi cu zi. Aceste cheltuieli sunt deduse din veniturile unei companii din contul de profit și pierdere. Cifra rezultată este venitul net impozabil al entității.

Exemple de cheltuieli de afaceri variază de la asigurări, utilități, dobânzi, beneficii pentru angajați, comisioane contabile și marketing sau publicitate, care includ cheltuieli de promovare.

Consumatorilor le place sa primeasca buletine informative de la brandurile preferate, pentru ca sunt rapide intr-o comunicare unu-la-unu si pentru ca actualizarile sunt in timp real la oferte speciale de produse sau servicii. Nu trebuie sa trimiti o mie de buletine informative cu ofertele interesante, reduceri sau promotii cu mesajul constat de „Cumpara chiar acum!” deoarece aceasta tehnica nu va functiona. Tot acest proces trebuie sa aiba la baza un plan editorial pentru crearea de continuturi valoroase trimise clientilor tai.

Oamenii s-au saturat sa astepte la telefon sa ii preia un operator sau sa astepte doua zile sa primeasca raspuns la un email. In acelasi timp, au descoperit ca serviciile de suport oferite in social media sunt mult mai rapide si mai la indemana. Intr-un sondaj Nielsen, comandat de Facebook, 64% dintre oameni au spus ca prefera sa dea mesaje companiilor, decat sa sune. Asadar, companiile care ofera asistenta de calitate in mediul social isi cresc valoarea organizatiei cu mult.

Companiile suportă cheltuieli de promovare pentru a-și promova sau comercializa bunurile sau serviciile către publicul larg.

Multe companii aleg să facă acest lucru prin cadouri sau oferind oamenilor mostre gratuite din bunurile lor. În unele cazuri, o companie consacrată poate dezvolta un produs nou și poate oferi clienților existenți mostre gratuite pentru a-l promova. Promoțiile pot avea loc prin e-mailuri sau personal în magazine sau alte locații. Acest lucru se face pentru a atrage interesul asupra ofertelor companiei, atrăgând consumatorii să facă achiziții pentru a spori vânzările și, prin urmare, veniturile.

Promovarea pe internet a devenit din ce în ce mai bună, având mult mai multe avantaje precum: cost mult mai redus; targetare optimă, aceasta având un impact mult mai ridicat; informație detaliată care prinde mult mai bine la public; flexibilitate privind modul de abordare. Acest tip de randament promovare se adresează mai mult clienților tineri și deschiși spre nou, spre noi experiențe însă aduce foarte mulți clienți și din segmentul de public cu vârstă medie sau chiar înaintată .

Marketingul prin conținut, cunoscut și sub numele de inbound marketing, reprezintă probabil una din cele mai bune strategii pe termen mediu și lung. Această metodă de promovare te ajută să atragi trafic gratuit către site-ul tău, să devii mai cunoscut în rândul publicului țintă și, cu timpul, să transformi vizitatorii în clienți.

Reclamele plătite pot fi plasate pe diverse platforme online

precum Facebook, Google, Linkedin , Instagram , TikTok  etc. Acestea pot fi o metodă eficientă de promovare dacă se ține cont de specificul și rolul fiecărei platformei. Pe Facebook poți face cunoscut un produs de care lumea încă nu a auzit și nu caută pe Google sau alte motoare de căutare după el. Pe Google și alte motoare de căutare , creezi reclame doar dacă oamenii cunosc serviciul sau produsul de care au nevoie. Fiecare marketer trebuie sa urmareasca care dintre metodele prezentate aduce randament promovare maxim pentru afacerea sa.

Dintre tipurile de marketing mai putem enumera

marketing pe retelele sociale, marketing prin e-mail, marketing mobil, marketing outbound, marketing digital profesional , posta directa, telemarketing, marketing de relatii publice, marketing din gura in gura, marketing stealth. Marketingul de marca este unul din tipurile de marketing de brand, o forma de marketing pe termen lung in care scopul este de a deveni recunoscut si de a stabili o buna reputatie.

Marketingul de brand cuprinde multe fatete diferite, de la branding vizual la ton si voce. Pentru a masura eficacitatea tipurilor de marketing de brand, companiile isi vor urmari gradul de constientizare a marcii. Aceasta valoare masoara cat de familiara este o persoana obisnuita cu marca ta.

Promovare gratuită pentru produsele și serviciile dumneavoastră prin owx anunțuri online gratuite

Înțelegerea in ceea ce consta comportamentul cumparatorilor în marketing este un aspect vital al marketingului. Vizează analiza modului în care oamenii decid asupra a ceea ce au nevoie, ce vor să cumpere, precum și atitudinea față de un anumit produs sau serviciu. Implică reacțiile emoționale si mentale, se raportează la un cumul de informații psihologice, economice, care decodate în mod corect, reușesc să transforme un potențial client în client.

Comportamentul cumparatorilor presupune studierea modului în care consumatorul individual, grupurile sau organizațiile, aleg dintre mai multe variante de produse sau servicii, cumpără și se folosesc de acestea pentru a-și satisface nevoile. Această sintagmă are în vedere acțiunile consumatorului și motivele care stau la baza acestora.

Profesioniștii în marketing

vor putea crea și comunica despre produsele pe care oamenii obișnuiesc să le cumpere. Avem de-a face cu magica întrebare ‘de ce’? De ce, din punct de vedere personal, psihologic, situațional, economic. Marketerul va trebui să răspundă la acest de ce. Oamenii se gândesc la produsele de care au nevoie, ce  și-ar dori să cumpere, cum vor găsi acele produse la cel mai bun preț, de unde vor cumpăra și cum. Între timp, ei deja fac cumpărături, evaluează produsele, le folosesc și le aruncă. Apoi trebuie să decidă asupra altor produse.

După ce ai obținut atenția potențialilor clienți, trebuie să creezi o legătură emoțională cu aceștia. Așadar, conținutul de blog trebuie să fie ușor de citit și de înțeles, formatat, fără greșeli, să fie relevant pentru vizitatori, să aibă linkuri interne pentru a-i ajuta să citească și alte postări ce sunt în legătură cu articolul pe care deja îl citesc.

Așadar, specialistul în marketing trebuie să cunoască psihologia comportamentului cumparatorului. Trebuie să știe ce influențează decizia de cumpărare, iar acest lucru nu poate fi realizat decât printr-un research detaliat, atât înainte de achiziție, cât și după achiziție. La ora actuală foarte multe companii aduc muncitori din asia , deoarece costurile cu forța de muncă sunt mult mai mici .

Marketerul trebuie să monitorizeze permanent schimbările în comportamentul cumparatorilor. Rata de conversie crește doar dacă acordă atenție tuturor detaliilor ce țin de o strategie eficientă de marketing.

Mulți oameni confundă adesea cheltuielile de promovare și cele asociate cu publicitatea

considerând că acestea sunt una și aceeași. Dar diferenta dintre cheltuielile și promovare este importantă. Regula generală este că publicitatea este o formă de distribuție plătită a unui mesaj de marketing controlat. Acest lucru poate implica cheltuieli legate de anunțurile media în format tipărit, online și difuzat și prin poștă directă. Cheltuieli de promovare, pe de altă parte, sunt mai generale și pot include lucruri generice, fără mesaje, cum ar fi gradul de cunoaștere a mărcii.

Costurile pentru promovare și publicitate trebuie clasificate corect și contabilizate separat.

Marketingul este mai mult decat reclamele pe care le auzi la radio sau panourile pe care le vezi pe strada. Marketingul este modul in care companiile comunica cu publicul lor si isi stabilesc marca. Strategiile de marketing ale unei companii sunt iterative, iar strategiile se schimba in functie de nevoile publicului sau. Inbound marketing foloseste strategii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), tipuri de marketing de continut si marketing prin e-mail pentru a educa si incuraja clientii potentiali sa interactioneze mai des cu o marca sau o afacere.

Marketingul tradițional este ceea ce utilizează companiile

pentru a promova și comercializa bunuri și servicii, căutând să satisfacă o nevoie a consumatorului și să ofere profituri companiei. Marketing social apare atunci când aplicăm marketingul pentru a comunica și promova o idee, încercând să realizăm o schimbare de atitudine la oameni, pentru a obține un beneficiu pentru societate.

Marketing ecologic se numește marketing verde și reprezintă o tendință de marketing în care companiile răspund la cerințele consumatorilor care sunt dispuși să-și sacrifice satisfacția în utilizarea unui produs satisfăcător, dacă compania este prietenoasă cu mediul.

Odata cu trecerea timpului, modul in care oamenii au inceput sa ia deciziile de cumparare a devenit tot mai dezordonat. Cu toate acestea, exista cateva lucruri pe care le stim despre comportamentul de cumparare, indiferent ca e vorba de tineri, adulti sau varstnici.

Se cunoaste faptul ca ceea ce se intampla intre declansarea si luarea deciziei de cumparare nu este un proces liniar. Se mai stie ca exista o retea complicata de puncte de contact care difera de la o persoana la alta. Totusi, ceea ce este mai putin clar este reprezentat de modul in care cumparatorii proceseaza toate informatiile si optiunile pe care le descopera pe parcurs.

Căutați forță de muncă calificată ? Contactați o agenție de recrutare personal calificat .

Neuromarketing este cunoscut ca acel tip de marketing

care analizează modul în care reacționează creierul consumatorului în timpul procesului de cumpărare, concentrându-se pe procesele de atenție, emoție și memorie. De exemplu, când vedem o reclamă pentru Coca Cola în timpul Crăciunului. Mai întâi ne captează atenția cu un cântec, apoi ne trezește emoția când familia este adunată la o masă și în cele din urmă ne arată sticla de Coca Cola, astfel încât oamenii să-și amintească când se termină reclama.

Marketing de conținut este cel care incearcă să dezvolte și să realizeze o strategie de comunicare care permite să dea valoare unui brand, îl diferențiază de concurență și contribuie cu cunoștințe pe un subiect specific.

Cel mai nou dintre tipurile de marketing este marketingul digital care este, de asemenea, cunoscut sub numele de marketing electronic sau marketing online. Acesta constă în utilizarea mass-media digitale sau a internetului, astfel încât companiile sau instituțiile care organizează licitații publice să își poată contacta clienții sau consumatorii si pot efectua comert online.

Pentru a obține loialitatea consumatorilor, este importantă experiența de cumpărare a acestora, ea fiind o cheie importantă în comerțul online. Ținând cont că cerințele consumatorilor au evoluat, firmele trebuie să acorde atenție modului în care interacționează cu clienții, îmbunătățind experiența acestora. Activitatea online implica cheltuieli publicitare destul de însemnate , absolut necesare pentru descrierea și promovarea produselor .

În majoritatea cazurilor, experiența dobândită de clienți în mediul online generează un impact asupra imaginii pe care și-o conturează aceștia despre un business. Astfel, obiectivul principal al acestei experiențe personalizate este creșterea comunității unui brand și menținerea unei legături strânse cu clienții.

In mediul virtual trebuie sa investiți foarte mult

in cheltuieli publicitate, pentru a putea sa va mentineti si sa evoluati. Prin SEO, deși rezultatele se observă mai greu ( durează câteva luni să înceapă să se observe rezultatele ) decât în cazul altor tipuri de marketing, deși pare scump ( în realitate este cea mai ieftină soluție raportată la rezultate și durată. care vă scutește de cheltuieli de publicitate mult mai însemnate pe termen mediu și lung) totuși servicii seo profesionale reprezintă singura soluție viabilă pe termen lung pentru afacerile în dezvoltare .

Marketingul emotional reprezinta folosirea mesajelor persuasive ce se bazeaza pe emotiile umane pentru a forma o conexiune profunda cu publicul in vederea obtinerii unui rezultat mult dorit. Atunci cand se realizeaza o strategie pentru un produs, se apeleaza la o singura emotie, cum ar fi: iubirea, fericirea, tristetea sau orice alta forma de emotie care este puternica si care influenteaza luarea deciziilor.

Comunitatile din mediul digital nu au fost niciodata mai puternice decat acum si, totodata, nici nu au avut un asemenea impact asupra vietilor noastre de zi cu zi. Peste un miliard de utilizatori Facebook se implica in mod regulat in grupuri. Pe Tik Tok pasionatii de diverse domenii isi creeaza propriile spatii in care isi impartasesc experientele, parerile si cunostintele, chiar si Twitter testeaza o noua functionalitate numita “Communities”.

Treaba brandului este să găsească acei creatori de conținut autentici

care posteaza pentru publicul lui. Da. Cantaretii celebri sunt cunoscuti de toata lumea, dar sunt putini cei care vor avea incredere intr-un anumit produs, doar pentru ca o astfel de vedeta il foloseste. In schimb, un specialist in nutritie care isi educa in mod constant urmaritorii si care investeste timp si efort in continutul pe care il publica poate crea sau schimba opinii si poate fi formator de decizie.

O cheltuială de promovare este un cost pe care îl suportă companiile pentru a-și comercializa produsele sau serviciile către consumatori. Cheltuielile de promovare variază de la cadouri, mostre gratuite sau alte trucuri promoționale pentru a spori vânzările și veniturile.

Dacă produci conținut de calitate, postările de pe blogul tau vor fi probabil remarcate de alte site-uri web credibile care vor menționa și vor face legătura către site-ul tau .

Deoarece recenziile pentru afaceri sunt atât de importante pentru întreprinderile mici și locale, merită propria lor secțiune. Recomandarea verbala este una dintre, probabil, cele mai puternice moduri de a vă promova afacerea către persoanele potrivite.

Recenziile de pe propriul site web sunt excelente, dar recenziile de pe platformele oficiale precum Google, Facebook și Yelp sunt chiar mai bune.

In schimb, intr-o mare oala de reclama si promovare online este din ce in ce mai greu ca un brand sa se diferentieze. Si aici intervine partea creativa. Nu mai e suficient sa faci un vizual rapid cu produsul, un fundal si un text mic, apoi un copy obosit si sa il arunci in online.

Trebuie sa te diferentiezi, trebuie sa atragi atentia si trebuie sa convingi

Trebuie sa creezi o reala experienta pentru potentialul tau consumator. De fapt, trebuie sa ii imbogatesti experienta din acea sesiune petrecuta in social media respectivului utilizator, iar asta inseamna si ca trebuie sa mergi cu creative diferite de la o retea la alta.

Este esentiala diferentierea prin calitate. O companie adevarata se diferentiaza inca de la inceputuri prin strategie. Daca ai in minte sa te diferentiezi, o faci de la bun inceput. Ramane de vazut cat de graitoare sau elocventa este diferentierea pentru consumatorul zilelor noastre. Structural, nu putem face foarte multe acum fata de perioada dinainte de criza.

Intrebarea Cu ce te diferentiezi de competitie? ar trebui inlocuita cu întrebarea De ce sa cumpar de la tine?. Clientul nu cumpara de la tine doar pentru ca faci ceva diferit, ci si pentru ca faci ceva suficient de similar cu ce are el nevoie, astfel incat sa te ia in considerare.

Daca oamenii vor ajunge sa zambeasca atunci cand se gandesc la brandul tau, ai castigat. Cuvintele ce pot declansa aceasta emotie sunt: bucurie, noutate, pentru tine, castig.

Este normal sa te framante astfel de intrebari, mai ales ca ne lovim de atatea ori de ideea conform careia doar diferentierea conteaza in succesul unei afaceri. Iar presiunea de a gasi un diferentiator de multe ori ne orbeste de la a mai considera si asemanarile pe care trebuie sa le ai cu competitorii tai pentru ca ei sa fie… ei bine, chiar competitorii tai.

În concluzie, e nevoie să investeşti bani pentru a economisi timp, pentru a  evita aparitia de probleme în comertul online. Mereu vor apărea noi provocări.E de reţinut faptul că, un mod prin care ele pot fi depăşite mai uşor este acela de a le anticipa pe măsură ce afacerea creşte, de realiza un plan de remediere, şi de a implementa soluţiile potrivite pentru rezolvarea lor lor.

Retelele sociale pot oferi clientilor si potentialilor clienti informatii importante

si utile despre compania ta. Poti crea albume foto care sa serveasca drept portofoliu, poti lansa evenimente online/live sau anunta evenimente locale, poti realiza videoclipuri prin care sa iti prezinti compania, angajatii, produsele sau serviciile pe care le oferi.

Construiesti comunitati online, formate din clienti multumiti, parteneri dedicati, angajati, prieteni si altii care apreciaza ceea ce faci. Se presupune ca cel care detine o afacere online intr-un domeniu este si expert in acel domeniu. Impartaseste-ti expertiza creand un grup prin care sa poti oferi informatii gratuite celor care intampina anumite probleme, obstacole ce tin de aria ta de expertiza.

– Aduci un plus de valoare strategiei SEO. Se pare ca semnalele sociale/backlinkurile sociale, influenteaza evolutia site-ului in pagina de rezultate organice/neplatite Google. De asemenea, Google experimenteaza din 2020 cu indexarea paginilor si postarilor Facebook in pagina de rezultate a motorului sau de cautare.

– Prezenta online. Paginile create in retelele de sociale pot aparea printre rezultatele organice din Google, pentru anumite cautari generaliste si relevante pentru domeniul tau de activitate.

Managementul reputatiei online este un aspect esential pentru o afacere. Este important sa domini rezultatele cautarilor referitoare la afacerea ta cu pagini care sa reflecte ceea ce vrei tu sa transmiti.

Pentru ca o afacere online sa aiba un randament de promovare ridicat trebuie sa urmeze cele mai importante strategii de promovare :

  1. Cele mai potrivite canale de social media pentru promovarea firmei
  2. Promovarea cu ajutorul materialelor promotionale clasice
  3. Este benefic un sistem de recomandari pentru strategia de cheltuieli de promovare
  4. Beneficiile campaniilor de promovare a companiei prin intermediul Google Ads sau alte servicii de publicitate
  5. Promovarea perioadelor limitate, promotiilor sau lichidarilor de stocuri
  6. Promovarea firmei prin organizarea concursurilor cu premii
  7. Mostre de produse pentru promovare eficienta
  8. Cum te ajuta un sistem de tip ChatBot in marketingul afacerii tale?
  9. Promovarea prin utilizarea de tipuri de marketing diferite și optimizare seo
  10. Contactarea clientilor prin intermediul apelului telefonic sau a email-ului (marketing direct)

Când vorbim despre tipuri de marketing, ne referim la diferitele aplicații pe care le putem oferi marketingului. Există multe clasificări de tipuri de marketing, așa că vom încerca să definim cele mai importante și noi moduri în care este utilizat.

Calatoria utilizatorului nu se incheie odata cu accesarea site-ului tau si gasirea continutului relevant. In general, strategiile de promovare online nu ar trebui sa se termine aici. Scopul site-ului este sa converteasca (indiferent de obiectivele pe care le setezi), asadar rolul principal, din acest moment, il va ocupa UX-ul (User Experience – experienta utilizatorului).

Astfel, va trebui sa ghidezi fiecare vizitator catre atingerea obiectivelor pe care le-ai setat, iar acest traseu trebuie sa fie simplu, intuitiv, rapid si interesant. Un site optimizat corect va avea o rata de conversie mult mai buna decat un site cu mici erori, continut plasat gresit si un traseu contraintuitiv.

Optimizarea pentru telefoane mobile trebuie sa ia in calcul si functionalitatea elementelor din pagina. Fiindca nu vei folosi mouse-ul pentru accesarea unui site pe smartphone, diversele elemente vor interactiona diferit cu utilizatorul. Practic, functia hover (plasarea cursorului deasupra unui element) nu exista pentru platformele mobile, asadar va trebui inlocuita cu functia click. In plus, ecranele dispuse vertical implica condensarea informatiei (nu vrei ca utilizatorul sa dea scroll timp de 10 minute pentru a ajunge la finalul paginii).

Atunci când implementezi practici SEO simple

în strategia de promovare online pe propriul site, cu siguranță va trece ceva timp până vei vedea rezultate. Timpul pe care va trebui să-l aștepți va fi puțin mai mare dacă site-ul tău este nou, intrucât Google și alte mari motoare de cautare nu aduc rapid in primele rezultate site-urile noi din motive de securitate. Oricum rezultatele, nu vor intârzia să apară, și cu siguranță vor merita efortul și așteptarea.

SEO este un set de practici care aliniază website-ul tau cu algoritmul de clasare Google. Deoarece acest algoritm evolueaza constant folosind învățarea automată și date despre comportamentul utilizatorilor pentru a produce rezultate cât mai precise și de calitate, optimizarea SEO este într-adevăr optimizarea pentru utilizatori – în special pentru cei care caută exact ceea ce aveți de oferit.

SEO nu este o singură tactică, ci multe tactici care lucrează împreună pentru a vă îmbunătăți rangul. De asemenea, deoarece Google are rezultate bazate pe locație, aveți la fel de multe șanse ca marile companii să fiti pe prima pagină fără a cheltui niciun ban pe publicitate plătită .

Provocarea de a extrapola, consolida si colectiona informatii solide din mai multe surse nu poate fi realizata fara a recurge la automatizare, iar marketerii trebuie sa fie constienti ca acest lucru necesita platforme si instrumente seo cat mai eficiente. Astfel, investitia in tehnologia inteligenta si inovatoare devine obligatorie .

Folosind aceste mijloace, puteți îndeplini, de asemenea, aceleași sarcini de marketing tradițional. De exemplu, vindeți produse, efectuați studii de piață, generați publicitate și promovați produsele prin randament de promovare maximă cu cheltuieli minime.

Comertul electronic pune la dispozitie un nou mod de conducere a tranzactiilor comerciale

Potentialul acestuia atinge, pe langa implicatiile economice si sociale, multe fatete ale vietii de zi cu zi: mediu, munca, rolul guvernelor. Modul clasic  acceptat de a face comert va suferi schimbari profunde in viitor. Distantele economice dintre producatori si consumatori se contracta, traditionalii intermediari sunt inlocuiti, creandu-se noi piete de desfacere si produse,  intre oamenii de afaceri si consumatori  stabilindu-se o  relatie mai stransa, noua, chiar si intre parti diferite ale intreprinderilor globale.

Așteaptă-te ca tehnologiile care extind și susțin acest tip de experiență să adopte rapid măsuri, cum ar fi plata contactless sau gestionarea cozilor din magazin.  Pentru ca aceste experiențe să funcționeze, afacerile vor trebui, de asemenea, să regândească capacitățile sistemelor de bază, cum ar fi gestionarea stocurilor. Deja există tehnologii inovatoare care gestionează stocul din mai multe locații în timp real.

Chiar daca utilizatorii de internet continua sa fie in medie mai tineri decat populatia luata ca intreg, consumatorii cu varste de peste 50 de ani dau aproape 20% din totalul populatiei on-line. In timp ce grupurile mai tinere sunt mai inclinate sa foloseasca internet-ul pentru distractie si socializare, surferii mai varstnici intra pe internet pentru chestiuni mai serioase. De exemplu, 24% din cei ce alcatuiesc aceasta grupa de varsta utilizeaza internet-ul in scopuri de investitii- comparativ cu doar 3% din utilizatorii cu varste intre 25 si 29 de ani.

Au cazut afaceri, s-au nascut afaceri, iar comportamentul consumatorilor de online s-a schimbat in mod decisiv. Evident, Google a reactionat imediat la aceste schimbari, unele necesitati ale utilizatorilor fiind chiar anticipate de catre motorul de cautare. Astfel, motorul de cautare a pus piciorul in prag atunci cand a venit vorba de calitatea continutului, implementand update-uri menite sa prioritizeze atat calitatea generala a site-urilor, cat si calitatea experientei utilizatorului pe platformele mobile.

gy656admin

all author posts